fbpx

Blog

Gebruikerswaardering: 5 / 5

Ster actiefSter actiefSter actiefSter actiefSter actief

Er is niets zo nauw verbonden met een merk als het bedrijfslogo. Veel bedrijven besluiten na verloop van tijd het logo aan te passen. Er zijn uiteenlopende redenen om over te stappen op een nieuw logo. Vaak is een logo verouderd en kiest men voor een nieuwe uitstraling, maar ook logo-technische redenen of zelfs een fusie kan ten grondslag liggen aan een nieuw logo ontwerp. In dit artikel bespreken we 10 bekende bedrijven die hun logo hebben veranderd. Was het een succes of een flop?

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

Vanaf 1 januari 2019 werken wij met aangepaste heldere uurtarieven.

Werkzaamheden / Omschrijving Tarief
Grafisch Ontwerp € 55,00 ex. per uur
Webdesign € 65,00 ex. per uur
Freelance werkzaamheden € 45,00 ex. per uur
Voorrijkosten (buiten een straal van 25 km rondom Someren) € 0,19 per kilometer

Ster inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactiefSter inactief

De meest bekende logo’s heb je waarschijnlijk al honderden keren gezien, maar heb je ooit wel eens stil gestaan bij de verborgen boodschap? Bij veel logo’s is deze niet direct zichtbaar. Pas wanneer je zo’n logo van dichtbij bekijkt, dan krijg je de verborgen boodschap te zien. Maar over sommige logo's is zo goed nagedacht, dat je de verborgen boodschap bijna niet meer kunt herleiden. Je zult je dan eerst moet verdiepen in de identiteit van het merk of bedrijf. Eenmaal opgemerkt zal deze boodschap niet meer vergeten worden. Van welke logo’s ken jij de verborgen boodschap?

Pagina 1 van 3